x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 3, 2012

Aku Ambik Kaunseling Islam ??



Sudah Bermula Semester  baru... Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...semoga aku dapat menempuh   semester ini dengan jayanya dan mendapat 4.00 dalam png n 3.6 pngk..tu target aku semester ni...insyaAllah ni yg akan aku ambil bagi semester ini


1 - Perkembangan Kerjaya
2 - Isu - Isu & Penyelidikan Dalam Bimbingan & Kaunseling
3 - Tafsir Tematik
4 - Dakwah Islamiah
5 - Hafazan Al - Quran
6 - Bahasa Arab Untuk Pengajian Islam
7 - Intermediate English
8 - Academic English
9 - Fiqh Ibadat
10 - Akidah Kenabian & Samiyyat
11 - Pengenalan Kepada Teknologi Maklumat
12 - Perkembangan Kerjaya


Subjek yang tertangguh.. ( psss..eksiden punyer pasal )


1 - Pengucapan Awam
2 - Hadith Tematik
3 - Pembangunan Manusia Menurut Perpektif Islam



Ya Allah Berkati lah Ilmu Yang Ku Pelajari...Kurniakan Aku Ilmu Yang Bermanfaat..Akan aku berbakti dan membalas jasa ibu bapa ku sebaik mungkin..amiin

Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...