x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 3, 2012

Result Sem 4 Sudah Dapat



Salam Ukhuwah rakan rakan blogger....tanggal 3/12/2012 bermulalah semester baru ku di Kolej Islam Darul Ridzuan...hehe..pagi2 jer kami satu rumah sudah semangat untuk mendaftar coz pagi tuh kami akan dapat result....berdebar2 aku bile nak amek result sem 4 yg lepas...arhhh..ya Allah adakah result ku sangat teruk?

langkah ku keluar dari rumah dengan mengucapkan ungkapan doa ya Allah aku tahu aku tidak buat yg terbaik pada semester lepas iaitu sem4 kerana berhadapan masalah peribadi sehinggakan satu ketika aku give up..akan tetapi alhamdulillah pensyarah kesayangn ku memberikan semangat kepada diriku...kau bantulah aku yaAllah..dalam 10 subjek yg aku ambil hanya dua yg aku akui itu sahaja yg boleh aku buat terbaik..nak tahu subjek ape?

*Akidah Kenabian dan Samiyyat*
Bahasa Arab Untuk Pengajian Islam target 4.00 
*Dakwah Islamiah 
*Fiqh Ibadat*Hafazan Al-Quran 
*Intermediate English* 
Isu-Isu dan penyelidikan Dalam Bimbingan dan Kaunseling target 4.00 
*Perkembanagn Kerjaya 
*Tafsir Tematik 
*Sahsiah dan Keterampilan IV

Dengan menunggang motor kesayangan ku aku redha dengan segala ketentuan mu...


Berdebar debar aku beratur mengambil result..adakah sem 4 aku blh mencapai pointer 4.00 seperti sem 3?adakah aku gagal sem 4 ni?

Ya ALLAH

aku bersyukur...walaupun result ku jatuh merudum tetapi aku masih mampu mencapai ponter 3.44!!
tidak ku sangka...aku mendapat 5A 2b 2C dan lulus..dan aku mendapat 4.00 untuk 4 subjek..syukur...alhamdulillah..
insyaAllah sem 5 ni akan aku buat yg lebih baik terutama kan tesis...cepat habis insyaALLAH ader yg sudi ader jodoh kahwin ler..:)


Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...