x tukar url

Friday, April 19, 2013

Siapa Sangka sahabat ku bakal bergelar IBU


xsangka aku...kawan same sek ren dulu..nak tau sek ape?Sek Ren Agama Masjid Muadz Bin Jabal Setiawangsa.
dulu hingusan jer...main kejor2...sangat ganas...asyik gadoh ngan aku..kecik je die dulu..muke pon sengal2..p siapa sangaka...mereka kini ada yg sudah berjaya..meraka sudah menjadi suami orang..ade yg sudah menjadi isteri orang..siapa sangka mereka kini hansome2 n sangat canti belaka..siapa sangka mereka ada yg sudah bergelah ustaz n ustazah..siapa sangka mereka kini sudah menjadi ibu n ayah..

masih ku ingat kawan ku seorang wanita yg sering cari pasal dengan diriku...paling aku xakan lupe..de ke patut nuget bersos yg die belum makan tibe2 die campak kat aku..abis baju ku kotor..p kini die bakal menanti kelahiran anak sulung xlama lagi..siapa sangka kan?semoga selamat melahirkan anak yg soleh/solehah..n semoga menjadi ibu yg terbaik wahai sahabat ku..

Dulu guru/ustaz /ustazah yg mengajar kita..p siapa sanga akan datang kita bekerjasa seangkatan dengan mereka?err..segannyer..nak pulak klo kita jadi bos mereka..erk...lagi segan..hehe..

Mereka sudah..ANDA BILA?? terbaik (~_^)/




Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

Reaksi:

3 ulasan:

  1. tahniah kpd kawan anda

    layari http://cenderamatadarihati.blogspot.com

    hamper barangan bayi pada harga berpatutan untuk kawan anda itu

    maaf tumpang iklan

    (alat senaman untuk kempiskan perut/ kurus pun ada..kembali kurus slps besalin nti)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...