x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 29, 2013

Jaulah 5 Hari Part 1 - Cameron Highland

1 minggu yang sangat happy dan memenat kan..kerana apa?minggu lepas adalah wkt bg aku untuk daftar sem khas di Kolej Universiti Islam Sultan Azlan Shah..tapi minggu ni kelas x start g..so aq pon kebosanan lah  kat umah. tibe2..23/4/2013.aq di call oleh seorang junior ku muslimat yg ingin meminta bantuan ku untuk drive kereta untuk menziarah ibu sahabat kami tuan presiden MPP Kuisas yang baru sembuh dari sakitnya..aku puun pe g kebetulan tuan presiden juga adalah sahabat ku..so hari itu kami pergi ke sana dan tdo di rumah beliau..ibu n ayah nya sangat sporting kowt..

Malam itu gak deme wat keputusan dah alang2 sewe kete Jom g Cameron Highland..waa..betol ke deme ni...skati jer plan saat akhir.deme kate deme ok..p aku yg driver?jalan dah lah berbukit..menakutkan.p xper..aku join..ne tau t zaujah ajak g bulan madu kat situ..hehe..

Esoknya 24/4/2013 kami menziarah pula Mantan Pengerusi Kelab Steadfast KUISAS..haha..mcm2 kowt deme ni.mak die pun sakit gak..sempat juga kami ziarah .then terus ke cameron.firsttime kowt aq g..jalan nya sangat sempit...aku dari kuala kangsar ke sane ikut simpang pulai..jalannya yg licin kerna hujan dan berkabus..


mcm2 lah kami borong...p yg bestnya wkt di tanah rata brinchang..di kfc sane xde aircond..tau2 je kami kesejukan..yg lagi tabiknya.. kat sane kfc ade surau..waa,,kfc pertama ada surau yg aku penah tengok..tepat kol 9 malam kami turun pulang ke rumah.hurmm...sangat penat tapi puas hati..

wahai si dia..insyaAllah nanti kita pergi bersama yer..ngehh:-)















Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...