x tukar url

Thursday, May 2, 2013

Jalah 5 Hari Part 2 - PWTC

ingat lagi selepas gi Cameron higland pada 24/4/2013? belum sempat nak rehat aku dan sahabat2 terus ingin menuju ke Kuala Lumpur..kenpa g Kl?mesti lah kami nk g PWTC pesta buk kowt!! voucher ade lagi RM250..

Tiket KTM kami seramai 3orang kol 2 pagi 27/4/2013..tunggu punyer tunggu datang lah ketapi tuh pada kol 1.45 pagi..aku pon wat derk lah coz selalu pengalaman aq nek ktm ni kompem2 datang lambat...tibe2 wkt ketapi tuh nak jalan ade pengumuman tuh ketapi dari utara..aku pon fikir.,klo dari utara kompem2 lalu KL...ya ALLAH..sedihnyer ketapi tu lalu je depan mata kami..!!

AKU NAK GELAK OR NANGIS PON XPATI>>> haha
kelakar pon de..sedih pon de...

Malam tu kami buat keputusan pagi2 kami akan ke KL nek Bus lak..
tepat kol 10 pagi kami terus menuju ke KL..


di sana kami di sambut oleh adik kesayangan ku..sape lagi kalo bkan  Fatin Fazira..hehe..

gambar hiasan


mcm2 lah kami beli tau...nanti aku update buku yg ak beli bersama rakan2 kolej..:)





Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

Reaksi:

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...