x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 26, 2012

Ya Allah:(

kami xada apa2 hubungan tapi napa aku sakit hati, geram, kecewa bila ada org nak.......... dia. adakah tuuh jeloz nama nya?ya Allah dia hanya kawan sek ren ku sahaja..sahabat aku dunia akhirat..patutnya aku mendoakan kebahgiaan dia..bukannya begini perasaan yg patot aku rasa.

aku perlu buang perasaan itu...syaitan sudah dibelenggu tapi aku masih susah untuk buangnya..aku hanya mahu anggap dia kawan n adik..tapi nape aq kecewa n sakit hati bila status die camtuh???aku perlu buang coz tidak adil n zalim bagi bakal isteriku jika perasaan itu teros ada dalam hati ku..

betol cakap org tua2 sangat susah melupakan cinta pertama tapi akan aku lupakan kerana apa?kerana dia sahabat ku yg sangat baik dari sek ren lagi...

Patot kah doa ku begini?

ini lebih baik rasanya


اَلْخـَبِيـْثــاَتُ لِلْخَبِيْثـِيْنَ وَ اْلخَبِيْثُــوْنَ لِلْخَبِيْثاَتِ وَ الطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِيْنَ وَ الطَّيِّبُوْنَ لِلطَّيِّبَاتِ. “ Wanita-wanita yang tidak baik untuk laki-laki yang tidak baik, dan laki-laki yang tidak baik adalah untuk wanita yang tidak baik pula. Wanita yang .baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk wanita yang baik. (Qs. An Nur:26)

MENCINTAI ITU TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI TETAPI APA YANG PENTING KITA INGIN DIA  SENTIASA BAHAGIA. ITU SEMUA URUSAN-NYA.IKHLAS KAN HATI PASTI ADA HIKMAHNYA 

Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

4 ulasan:

  1. subahanallah tetapkan hatimu shbt
    tapi perassan itu xboleh nk hilang sgt jz berdoa mnx kt allah

    ReplyDelete
  2. insyaAllah sudah 8 tahun cuba tetap kan hati..tetapi masih tidak boleh...insyaAllah sebelum kahwin akan hilang semua perasaan itu..dia hanya sahabat ana sek ren..tidak lebih dari itu..

    ReplyDelete
  3. assalamu'alaikum...
    stiap insan ada jodoh masing2 insyaAllah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...