x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 16, 2011

~ MoDeL PrOToN GeMpAkS ~


Salam...hye2....n Like3..hahhaha..hari tu ana de tngok lah kt tenet kerete buatan Malaysia ni..wahwahwah....so beautiful dorh...p masih dalam protaip...klo lah jadi kenyataan mmg GEMPAK!!!!hahahha...nk tau cmne rupenyer?ana pown TERKOZUT!!hahah...

PROTON JEBAT

Proton Jebat.10
~ Tidak Lari dari Corak Proton ~
Tema modifikasi memang tidak boleh lari daripada pembuat kereta nasional,Proton Jebat yang diasaskan daripada Inspira. Tidak tepat sebenarnya sebab kuasa Jebat berlipat kali ganda daripada Inspira, kereta ini asalnya daripada Mitsubishi Lancer Ralliart.
Proton Jebat.02
~ Cantik Sangat ~
Jebat memang gorgeous, dengan tema modifikasi jalanan kereta ini berjaya menarik perhatian ramai. Dengan kit badan lebar dan bampar depan ala Audi R8, rim besar, dan kombinasi warna hitam-putih berjaya menaikkan aura Proton Inspira. Mengikut spesifikasi Lancer Ralliart,  enjin 2.0 Mivec 4B11 aluminium ini berkuasa 237 hp pada 6,000 rpm dengan tork 253 lb-ft pada 3,000 rpm dan dipadankan dengan kotak gear enam kelajuan berkembar SST. Pecutan 0-100 km/j ialah dalam masa 5.6 saat dengan kelajuan maksimum 232 km/j.
Proton Jebat.06
~ Like a Inspira ~
-Mak Haiii-

Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...