x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, June 24, 2012

Borak Dengan Siswa Siswi Thailand

salam Muhibah...la ni Kolej aku 
Kolej Islam Darul Ridzuan (KISDAR) 
ada pelajar antarabangsa..wat masa sekarang ni yg ada dari Thailand dan Kemboja...


Tapi yang kelakornya...aku keja di koperasi kolej..jenuh lah aku nak paham ape deme cakap..yg aku tau Sawadikap..hahahah...mereka ni ada yang tau cakap melayu dan ada juga yg pandai cakap english..tapi paling aku respek ada yg amek business p pandai ckp arab..sangat sempoi..


terkutak katik gak aku nak speaking english ngn deme..lepas borak ngn siswi Thailand aku borak lak ngn siswa Thailand....yng siswa lebih mahir gak cakap melayu..tapi aq keliru deme ni cam dari kemboja pon ader..hehehe..pengalaman yang sangat menarik..:)


Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...