x tukar url

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 20, 2012

Program Fasilitator

Salam Ukhuwah..apa khabar sume?harap semua chat..hari ni aku nak citer cikit pengalaman menjadi fasilitator..aku selaku exco publisiti dan dokumentasi Kelab Steadfast Kolej Islam Darul Ridzuan telah dipilih menjadi wakil fasilitator ke Kem Motivasi dan Penghayatan Islam yang dianjurkan oleh Sek Keb Manjoi 1 sempena persiapan mereka menghadapi UPSR tidak lama lagi


macam2  pengalaman menarik..haaahh baru umur 12 tahun walaupun size badan mereka jauh lebih kecik dari aku wkt aku 12 tahun tapi pemikiran mereka agak matang..almaklumlah zaman moden...hehehe...yang xboleh blah tuh adik2 comei ni blh kesan plan kami nak buat muhasabah..kami siap gado2 lagi...hehehe..
tapi last2,,,nangis gak..aku harap mereka ni sume dapat sedikit input dalam slot muhasabah tuh

Gambar - Gambar Program




























BARISAN FASILITATOR

Akhi Aliff aka Muhammad
Akhi Hafis
Akhi Yazid
Akhi Addin

Ukhti Nurul
Ukhti Farha
Ukhti Fieza
Ukhti Akmal





Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...