x tukar url

Wednesday, August 15, 2012

Debaran Cuti Raya

Salam Ramadhan..nak abis dah Pose kan?hehe..kome dari IPT/IPTS ne?budak2 sek n semua mahasiswa msti akan bercuti kan?kemane kome cuti?aku dah semestinya blk kg..
p x tau bile...

la ni aku dalam kple ni just fikir nak balik umah jer...kelas sume dah abis arini..patotnyer dah blh balik dah harini..p aku terpakse balik esok mlm coz tiket2 sume dh abis..(cmtulah klo beli last minute)..nak dijadikan citer..selalunya aku blk naik bus,,p kali ni aku naik Keretapi..why?coz nak tau ble last aku naik ktm antarabandar ni??nun tuh dia umor 12 tahun..la ni dah 20 tahun..totally 8 tahun xpenah naik.. asyik naik putra,star,monorel n comuter jer..p sume tuh mana ada smpai ke kuala kangsar..so kali ni aku nekat naik ktm antarabandar..heheh..sangat excited..

Ape persiapan sebelum balik?mesti lah kemas2 baju...kemas umah  basuh motor kesayangn ku..n ape2 yang patut..sape2 yg balik kg pastikan keselamatan rumah anda di check..motor di kunci..umah di kunci..letrik di matikan..air ditutup..klo balih bg tahu jiran2 yg x blk tuh tlg tengok2 kn umah n g tau polic sekali..hehe..


bab paling sedih?

mestilah wkt nk tinggal2 kn kawan..harap kita jumpe lagi pas cuti..selamat hari raya yer..:)






Ilmu tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah

Reaksi:

5 ulasan:

  1. kejap je puasa tahun ni kan? pejam celik pejam celik dah nak raya.. rasa x percaya pun ada..

    ReplyDelete
  2. selamat pulang ke kampung.:)

    hati2 ingatlah owg y tersayang..:)

    ReplyDelete
  3. salam ... selamat pulang ke kampung ...

    ReplyDelete
  4. Nurul cahaya: yup..rase cam minggu lepas je pose..:)

    ReplyDelete
  5. nurul & Gadis Cupcakes : doa kan sy selamat pulang..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...